Pilates Reformer

Pilates Reformer

Personal Group 3-6 ατόμων

Γιατί να αρχίσετε Pilates?

● Για σωστή ευθυγράμμιση του σώματος.
● Για τόνωση και ενδυνάμωση της κοιλιακής χώρας, της πλάτης και των μηρών.
● Για ελαστικότητα της σπονδυλικής στήλης για την απαλλαγή από πόνους και ενοχλήσεις.
● Για σύσφιξη και απόκτηση ελαστικών και ευλύγιστων μυών, για λεπτότερο σώμα.
● Για βελτίωση της λειτουργίας των πνευμόνων και της κυκλοφορίας του αίματος, με σκοπό την αποσυμφόρηση του σώματος από την ένταση.
● Για βελτίωση της συγκέντρωσης, ώστε να γνωρίζουμε και να ελέγχουμε το σώμα μας.
● Για διόρθωση των κακών συνηθειών όσον αφορά τη συμπεριφορά και τη στάση του σώματος προλαμβάνοντας τους τραυματισμούς.
● Για επίτευξη της αθλητικής εμφάνισης άμεσα.

Καθώς εξασκείστε στη μέθοδο pilates δώστε ιδιαίτερη προσοχή στην αναπνοή σας. Στοχεύστε να αναπνέετε βαθιά και πάντα σε συνάρτηση με την κίνησή σας. Να έχετε υπομονή με τον εαυτό σας, γιατί αυτοί οι μέθοδοι εκγύμνασης εστιάζουν στην σταδιακή ενδυνάμωση και θεραπεία τυχόν προβλημάτων και στην απόκτηση ευσυνειδησίας του σώματός μας και της χρηστικότητάς του. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε σημάδια που θα σας δώσει το σώμα σας για να ρίξετε τους ρυθμούς όπως η δυσκολία ή μη έλεγχος της αναπνοής.

Σε όλα τα μαθήματα οι ασκήσεις γίνονται πάντοτε με κύριο άξονα το κέντρο του σώματος και βασίζονται στις εξής αξίες:

Δείτε το εβδομαδιαίο πρόγραμμα κάνοντας click εδώ.

Centering: Συνειδητοποίηση του «κέντρου» του σώματος μας που αυτό περιλαμβάνει ζώνη κοιλιάς-μέσης, την ευρύτερη περιοχή των γοφών, της πλάτης και γενικότερα της αίσθησης ότι το σώμα «δένει» γύρω από έναν νοητό άξονα.
● Concentration: Συγκέντρωση σωματική και πνευματική, έτσι ώστε οι ασκήσεις να εκτελούνται συνειδητά και όχι μηχανικά.
● Control: Έλεγχος κατά την εκτέλεση των ασκήσεων και η διαδοχή μεταξύ τους είναι πολύ σημαντικό.
● Breath: Η αναπνοή και ο ρυθμός της αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι στη διάρκεια της εκγύμνασης με την μέθοδο pilates αλλά και στην κίνηση γενικότερα.
● Flow: Η ροή εκτέλεσης των ασκήσεων και η διαδοχή μεταξύ τους είναι πολύ σημαντική.
● Precision: Ακρίβεια κατά την εκτέλεση των ασκήσεων.

Προτείνεται συχνή προπόνηση το λιγότερο 2-3 προπονήσεις την εβδομάδα.
Προτείνεται για καλύτερα αποτελέσματα συνδυασμός pilates με αερόβια μηχανήματα (διάδρομο, ελλειπτικό, ποδήλατο κλπ.)

Pilates rings

Pilates rings
Αύξηση δύναμης, ευλυγισίας και μυϊκής τόνωσης με το στεφάνι του Pilates. Αυτή η γυμναστική γεμάτη ενέργεια θα σας βοηθήσει ν’ αναπτύξετε μεγαλύτερη αίσθηση του σώματός σας, θα μάθετε καινούριες ασκήσεις οι οποίες στοχεύουν στο πάνω και στο κάτω μέρος του σώματός σας με ιδιαίτερη έμφαση στα χέρια, στους ώμους, στα πόδια, στους κοιλιακούς και ιδιαίτερα στην τόνωση του σώματος.

Pilates Fit Ball

Pilates Fit Ball
Το pilates fit ball είναι ένα πρόγραμμα pilates που γίνεται με μεγάλες μπάλες και γυμνάζει όλο το σώμα, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην ενδυνάμωση και σύσφιξη του κέντρου σώματος, των κοιλιακών και των ραχιαίων. Δημιουργεί δυνατότερη και πιο ευλύγιστη σπονδυλική στήλη ανακουφίζοντας από τον πόνο της μέσης και της πλάτης καθώς και την ένταση των αρθρώσεων. Αποφέρει σημαντικά αποτελέσματα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Αποκτήστε ηρεμία και νιώστε αναζωογονημένοι.

Pilates mini-balls

Pilates mini-balls
Ένα πρόγραμμα pilates που γίνεται με μικρές μπάλες και γυμνάζει με την ίδια ένταση το πάνω και το κάτω μέρος του σώματος, δίνοντας έμφαση στην ενδυνάμωση και σύσφιξη των ποδιών και των γλουτών. Στο pilates mini-ball καμία μυϊκή ομάδα δεν δουλεύετε υπερβολικά και το σώμα δουλεύει σαν ένα ολοκληρωμένο σύστημα που βρίσκεται σε αθλητική δραστηριότητα. Δίνοντας έμφαση στην ποιότητα της κίνησης αντί για την ποσότητα αισθανόμαστε μια αίσθηση αναζωογόνησης και ευεξίας μετά το πρόγραμμα.

Mat pilates

Mat pilates
Στο Mat Pilates γίνεται ενδυνάμωση των συνδέσμων και των αρθρώσεων, αυξάνεται η ευλυγισία, τονώνονται και μακραίνουν οι μύες χωρίς να διογκώνονται. Το σώμα γυμνάζεται ενιαία και αποκτά μια πρωτόγνωρη ισορροπία και αρμονία. Ιδανικό μάθημα για να μάθετε το κλασσικό pilates που με την καθοδήγησή μας μπορείτε να ρυθμίσετε την ένταση και την δυσκολία που μπορείτε.

Reformer with mini ball

Reformer with mini ball
Χρησιμοποιώντας τη μικρή μπάλα με το Reformer, το μάθημα γίνεται πιο ενδιαφέρον και προκλητικό. Δουλεύουμε πολύ το νευρομυϊκό συντονισμό και έλεγχο του σώματος με πολύ ευχάριστο τρόπο.

Reformer with rings

Reformer with rings
Ο συνδυασμός του Reformer με το στεφάνι μας βοηθάει να δουλέψουμε βαθύτερα και πολυδιάστατα τα πόδια. Χρησιμοποιώντας το στεφάνι καταλαβαίνουμε καλύτερα πολλές ασκήσεις του Reformer που είναι για όλο το σώμα.

Reformer

Reformer
Αυτό το μοναδικό μηχάνημα μπορεί να σου δουλέψει όλο το σώμα με ασφάλεια και ακρίβεια. Ένα μάθημα για όλους είτε αρχάριους είτε για προχωρημένους. Είναι ολοκληρωμένο πρόγραμμα με σταθερή ροή και πολλές εναλλακτικές ασκήσεις. Επίσης μαθαίνουμε τις κατάλληλες τεχνικές αναπνοής, αρχές κίνησης, οδηγίες ασφάλειας και σωστή χρήση του Reformer.

...Gallery Loading...


Back To Top